Mina underbara följare:

onsdag 1 augusti 2012

Färgrikt vintagekort

Oj vad tiden går fort, idag skriver vi redan 1 augusti och det är dax att vända blad i almanackan. Att vända blad innebära ju också att man lämnar det gamla bakom sig och går mot nya utmaningar i livet. Den här månadens första utmaning är #67 hos Kort o Mania :D
 
 "Fargerikt"
 
Till mitt DT-kort har jag använt en blå cardstock som grund och papper från Websters Page.

 Den här metalldekorationen passade perfekt till motivet :P

En liten glimt av insidan.....

......och såhär ser den ut. Det här pappret har jag haft lääääänge i mitt ställ och inte velat klippa sönder för det är ju så fint att titta på *lol

Kila vidare in till Kort o Mania nu och se vad de andra DT-tjejerna skapat!

Kram Nelle

3 kommentarer:

  1. Så fint kort! Älskar de underbara papperna!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Men jösses såå underbart vackert, superfina papper :)

    Kram Majsan

    SvaraRadera
  3. Otroooligt vackert kort! Gillar att det är färgstarkt men ändå helt i din scrap-stil!

    Jag känner igen det där med att det är svårt att klippa i vackra mönsterpapper ;) Men resultatet blir ju så bra så det är ju värt det!!

    Kram

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥