Mina underbara följare:

fredag 17 augusti 2012

Grattis till Kort o Mania som fyller 3 år

De senaste dagarna har solen äntligen letat sig fram mellan molnen och gett en härlig sommarkänsla. När barnen somnat har det blivit en hel del pyssel för min del, till långt in på natten :) Försöker jobba undan en del DT-alster för jag har nämligen börjat en online-kurs hos Inzpira i Mixed Media :D
Jodå, den här trenden har inte gått mig förbi och nu efter att provat på det lite, vill jag bara göra mer, mer och mer *lol Har inget färdigt än så länge att bjuda på, men däremot ett DT kort för Kort o Manias utfordring 68:
Visste ni att Kort o Mania har funnits i hela 3 år nu? Med anledning av detta är det naturligtvis grattiskort vi vill se och efter att ha kikat i min DT-mapp kunde jag räkna till inte mindre än 40 inspirationsalster som jag bidragit med under mina 2 år i teamet. Det tycker jag känns riktigt fantastiskt :D

Hoppas ni vill komma fira med oss!

Kram Nelle

3 kommentarer:

  1. Utrolig nydelig kort, Nelle. Syns det ble helt fantastisk med den broen og herlige farger. Klem Jeanette :)

    SvaraRadera
  2. Ett helt fantastisk fint kort

    Kraaam

    SvaraRadera
  3. omgosh this is so amazing! Love that little bridge and I must know where to get one! Love it!

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥